Idag 13/10-10

I dag var jag i skolan och träffade mina roliga kompisar.
På hemkunskapen åkte vi till navet så skulle dom berätta om någon miljö eller något sen fick vi gå fritt.
Jag körde buss, Sen cyklade jag och Fia det var sjukt jobbigt ,:)
vi skulle göra en sak på väggen med knappar, det var knappar på  en vägg så lös det en röd lampa så skulle man trycka på knäppen där lampan lös vi fick 09:50 tror jag att det var.
Det var en skit rolig dag. 
I morgon kommer det en roligare dag hoppas jag :)
Sov gott mina roliga kompisar och alla snygga killar och min släkt det ska jag illafall.
GOD NATT



Kommentarer
Postat av: Amadeus :)

:D:D GoNatt xD

2009-10-13 @ 19:01:28
Postat av: chacha

halla??????? vad är det med dig?? skaffa dig ett liv skitunge

2009-10-13 @ 22:25:48
Postat av: emelie

jag har ett liv men vem är du?

2009-10-15 @ 08:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0